رافخايي: هنوز به آمادگي صددرصد نرسيده‌ام
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
جلال رافخايي درباره پيروزي تيمش برابر سپاهان گفت: بازي با سپاهان در اصفهان بسيار سخت است اما ما تمرکز کرده بوديم که از سپاهان در خانه‌اش امتياز بگيريم و با امتياز برگرديم. به گزارش تسنيم،وي افزود: در تمرينات هفته پيش برنامه‌هايي را مرور کرده بوديم که توانستيم به خوبي در اين بازي پياده کنيم. خوشبختانه در اجراي اين برنامه‌ها موفق عمل کرديم و در نهايت توانستيم 3 امتياز از سپاهان بگيريم. اين پيروزي براي ما روحيه‌بخش بود و توانستيم در جدول هم صعودي داشته باشيم. مهاجم ملوان خاطرنشان کرد: با بازيکنان هم که صحبت مي‌کردم از لحاظ روحي شرايط بهتري دارند و اين نشان مي‌دهد که ما به اين برد خيلي احتياج داشتيم. بازي با سپاهان يک ديدار معمولي نبود و پيروزي برابر اين تيم روحيه ما را دوچندان کرده است. وي با ابراز اميدواري از اينکه در ديدار بعدي خود مقابل فجرسپاسي شيراز نيز به پيروزي دست يابند، افزود: فاصله امتيازي ما با تيم‌هاي بالاي جدول زياد نيست و فکر مي‌کنم بازي با فجر براي ما 6 امتيازي است، چون هنوز در پايين جدول هستيم و اگر اين بازي را ببريم مي‌توانيم صعود خوبي در جدول داشته باشيم. رافخايي درباره شرايطش و 2 گلي که مقابل سپاهان به ثمر رساند، گفت: از اين بابت خوشحالم که توانستم 2 گل براي تيم خود به ثمر برسانم. من تلاش همه بچه‌ها را به ثمر رساندم اما واقعيت اين است که هنوز به صورت کامل آماده نشده‌ام. بايد تلاشم را بيشتر کنم تا يک ماه و نيم عقب‌ماندگي‌ام را جبران کنم و به آمادگي صددرصد برسم. وي با اشاره به مشکلات مالي ملوان بندرانزلي عنوان کرد: قرار است که اين مشکلات برطرف شود و آقاي درودگر تلاش خود را انجام مي‌دهد. ما تلاش ايشان را مي‌بينيم اما هنوز پولي دريافت نکرده‌ايم. اميدمان به آينده است و انشاءالله که مشکلات مالي ملوان هم برطرف شود. مهاجم تيم ملوان بندرانزلي در پايان با اشاره به پيروزي پرگل داماش برابر ديگر حريف اصفهاني گيلاني‌هاي اظهار داشت: داماش نتيجه خيلي خوبي برابر داماش گرفت تا هر 2 نماينده گيلان برابر اصفهاني‌ها موفق باشند. اين پيروزي را به داماشي‌ها تبريک مي‌گويم و خوشحالم که گيلان 2 نماينده در ليگ برتر دارد.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)